I. STRONA

1. Właścicielem www.solpol-meble.com.pl jest firma
P.P.H. SOLPOL s.c., ul. Jasna 8, 63-604 Baranów.
Magazyn: ul. Rzemieślnicza 3, 98-400 Wieruszów

NIP: 6191002779
REGON: 250479820

Konto: Santander Consumer Bank nr 59 1500 2152 1221 5000 4977 0000

2. Nabywcą może być osoba prawna lub osoba pełnoletnia.

II.ZASIĘG DZIAŁALNOŚCI

1. Realizujemy zamówienia na terenie całej Polski, co wiąże się z dopłatą za dostawę. Meble dostarczamy własnym transportem lub firmą specjalizującą się tylko w dostawie mebli.

2. Koszty dostawy wymagają wcześniejszego uzgodnienia.

III. OFERTA

1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie są fabrycznie nowe.

2. Czas realizacji zamówień jest uzależniony od aktualnych stanów magazynowych (np.wybrany kolor).

3. Ceny mebli podajemy w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

4. Wymiary mebli mogą się różnić +- 5 cm

IV. ZADAWANIE PYTAŃ

1. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail, na który z pewnością odpowiemy.

V. ZAMAWIANIE TOWARU

1. Zamówienie można złożyć telefonicznie, e-mailem lub poprzez koszyk w sklepie.

2. Zamówienie jest potwierdzane przez nas e-mailem lub telefonicznie.

3. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy "P.P.H. SOLPOL s.c." a nabywcą.

4. Na zakupione meble wystawiamy na życzenie fakturę VAT.

5. Podczas zamówienia prosimy o podanie szczegółowych informacji, takich jak:

- informacji o wybranej formie zapłaty za towar (płatność przy odbiorze, gotówką, przelew),

- informacji o rodzaju zakupionego towaru ( np.kolor), do mebli tapicerowanych wysyłamy próbki materiałów na nasz koszt - pocztą priorytetową - próbki na zdjęciach mogą nieznacznie odbiegać i rzeczywistego koloru lub zależne np. od innego ustawienia monitora.

- danych do wysyłki (jeżeli adres wysyłki jest inny niż adres zamieszkania /zameldowania),

- danych do wystawienia faktury (jeżeli takową życzycie sobie Państwo)

6. Firma P.P.H. SOLPOL s.c. zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia zawierającego niekompletne dane.

7. Klient może zrezygnować z zakupów lub wprowadzić zmiany do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Fakt o rezygnacji i zmianach zamówienia należy zgłosić poprzez e-mail: solpol-meble@wp.pl lub telefonicznie tel. 603 475 500 lub 690 049 292

8. Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez klienta potwierdzenia telefonicznie lub e-mail. Wiąże się to z faktem zawarcia umowy kupna sprzedaży pomiędzy Klientem a sprzedającym.

9. Realizujemy zamówienie w momencie dokonania przedpłaty na towar(jeśli jest ona wymagana)

10. Do każdego zamówienia doliczane są koszty dostawy, które są uzależnione od rodzaju i ilości mebla.

11. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

 

VI. DOSTAWA I WYSYŁKA TOWARÓW

1. Forma transportu

Zakupione meble można odebrać osobiście (wcześniej uzgadniając termin odbioru) lub nasz transport za dopłatą (do uzgodnienia). Zachęcamy do korzystania z dostaw naszym transportem w szczególności większych gabarytowo przesyłek. W większości przesyłek pozwala to na obniżenie kosztów oraz bezpieczniejszą dostawę. W przypadku naszego transportu prosimy o kontakt celem określenia kosztów i czasu dostawy. Zadając pytanie o nasz transport prosimy o podanie nazwy miejscowości z kodem pocztowym.

Częstotliwość dostaw uzależniona jest od ilości zamówień w danym regionie. 

Wysyłki dostarczane są przez nasz transport - sposobem burta-burta lub pomagamy przy wniesieniu(za opłatą)

 

  1. Dostarczamy w godzinach od 6.00 do 23.00.
  2. Dzwonimy do klienta 1-2 dni przed dostawą mebli podając  ORIENTACYJNĄ  godzinę dostawy, a następnie kierowca na około 30 minut przed dostawą dzwoni do Klienta, że już się zbliża. Można ustalić większe wyprzedzenie czasowe dla kontaktu od kierowcy.

Koszty dostawy naszym transportem pokrywa kupujący. Czas realizacji zamówień jest uzależniony od stanów magazynowych (np.wybrany kolor) lub zdolności transportowych. W przypadku pilnych zamówień prosimy o wcześniejsze zapytanie, co do terminu realizacji określonego zamówienia.

VII. PROCEDURA ZAKUPU NA RATY

Oferujemy zakup ratalny poprzez bank Santander. Przed zakupem Klient zgłasza do Nas chęć zakupu na raty, następnie na adres e-mail otrzymuje od Nas link do wniosku kredytowego i go wypełnia przez Internet. Po złożeniu zniosku kredytowego z Klientem będzie kontaktował się pracownik banku. O decyzji (pozytywnej lub negatywnej) bank Nas poinformuje. W przypadku decyzji pozytywnej będziemy się kontaktować z Klientem, żeby domówić wszystkie szczegóły związane z zamówieniem. Jeśli decyzja będzie negatywna to zamówienie zostaje anulowane.

VIII. PŁATNOŚCI

Po przyjęciu zamówienia wysyłamy e-mailem numery kont bankowych, na które należy przelać należną kwotę w zależności od formy zapłaty.

W przypadku dużych zamówień preferujemy przedpłatę 30% wartości zamówienia, natomiast pozostała kwota jest regulowana przy dostawie.

W tytule przelewu prosimy wpisać hasło "sklep internetowy". Jeżeli kupujący dokonuje przelewu z konta innej osoby prosimy o podanie imienia i nazwiska kupującego w tytule przelewu oraz poinformowanie nas o tym e-mailowo.

IX. GWARANCJA

Wszystkie oferowane wyroby objęte są 24 miesięczną gwarancją(dla osoby fizycznej) i 12 miesięczną(dla firm)

X. REKLAMACJE I ZWROTY

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania mebli. Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za meble na rachunek klienta. Koszt dostawy oraz odesłania nie podlega zwrotowi. Zwrot jest możliwy gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i jest w orginalnym opakowaniu. Zwrot nie dotyczy wyrobów, które wykonane są  na zamówienie (np. wybór tkaniny, układ strony ) lub dokonano zmian np. wymiarów na życzenie klienta.

Wszelkiego rodzaju reklamacje rozpatrywane są w ciągu 31 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.

W przypadku uszkodzeń wynikłych podczas dostawy kupujący powinien spisać protokół reklamacyjny wraz z kierowcą i zgłosić nam ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy. W takich przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i informujemy o procedurze reklamacji. Zawsze staramy się w jak najkrótszym czasie wymienić lub naprawić reklamowane meble (elementy).

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Składając zamówienie klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są wykorzystywane w żadnym innym celu.

Dane osobowe uzyskane w trakcie działalności są poufne i odpowiednio chronione przed dostępem osób trzecich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. " O ochronie danych osobowych". Zgodnie z ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystania.

Producent zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian kolorystycznych, wzornictwa, wymiarów i funkcji prezentowanych wyrobów. Niektóre prezentowane na zdjęciach tkaniny zostały wycofane z produkcji. Meble tapicerowane mają charakter wypoczynkowy. Są zaprojektowane i wykonane z przeznaczeniem do wypoczynku, nie zastępują sypialni. Prezentowane wyroby nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.